استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشکلات دانشگاه پیام نور استان با واگذاری های برخی مجوزها برطرف می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ استاندار در دیدار دکتر نجفی معاون دانشگاه پیام نور کشور در یاسوج، گفت: آمادگی داریم در خصوص واگذاری برخی مجوزها در حوزه های مختلف با دانشگاه پیام نور همکاری کنیم و مشکلات دانشگاه را برطرف کنیم.

دکترسیدموسی خادمی به ظرفیت گیاهان دارویی استان اشاره کرد و افزود: در سفر معاون علمی و فنآوری رئیس جمهوری و جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه وبویراحمد، این صنعت مهم در دستورکار معرفی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور می تواند در زمینه های تحقیقاتی و راه اندازی مرکز علمی و پژوهشی گیاهان داروئی گام مهمی در این استان بردارد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: از مجموع 700 هراز نفر دانشجوی دانشگاه پیام نور کشور، هشت هزار و 500 نفر در مقاطع مختلف این دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند که ظرفیت خوبی برای توسعه استان است.

معاون دانشگاه پیام نور کشور هم گفت: کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان هایی است که پتانسیل و ظرفیت های بسیاری دارد که باید با مهیا کردن زیرساخت ها از آنها به خوبی استفاده کرد.

دکترنجفی افزود: این استان علاوه بر ظرفیت ها و منابع انسانی توانمند علمی از زیرساخت های خوبی در حوزه های مختلف برخوردار است و البته این زیرساخت ها باید توسعه یابد و به حداکثر برسد.

وی ادامه داد: انتظار ویژه ای که از مسئولان ارشد استان ها داریم این است که به دانشگاه پیام نور به عنوان یک بازوی علمی به خوبی توجه شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.