سارق منازل اسفراين با 16 فقره سرقت دستگير شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرهنگ جاويد مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراين گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصی و منازل در اسفراين، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وی با بيان اينکه مأموران با استفاده از اقدامات پليسی و کنترل سارقان سابقه دار موفق به شناسايی سارق شدند، افزود: با تحقيق و بررسی ماموران مشخص شد، فرد شناسايی شده از سارقان سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراين با اشاره به تحقيقات به عمل آمده در اين زمينه از شناسايی يک مال خر خبر داد و تصريح کرد: متهم در بازجويی های انجام شده به 16 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصي با همکاري هم دستش اعتراف کرد.

سرهنگ مهری با بيان اينکه متهم به همراه مال خر پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شد، خاطرنشان کرد: تحقيقات در خصوص شناسايی و دستگيری همدست سارق ادامه دارد.

وی اعتياد به مواد مخدر و بيکاري را از عوامل اصلي بروز جرائم دانست و از شهروندان خواست برای جلوگيری از سوءاستفاده سارقان، وسايل نقليه و منازل خود را به تجهيزات حفاظتی و امنيتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.