هجدهمین دوره انتخابات «مجمع دانشجویی فدا» چهارشنبه شنبه اول دی در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

انتخابات مجمع دانشجویی «فدا» اول دی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، هجدهمین دوره انتخابات «مجمع دانشجویی فدا» بزرگترین تشکلهای دانشجویی دانشجویان افغانستانی چهارشنبه شنبه اول دی از ساعت ۱۲:۳۰ تا ساعت ۱۷در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

دانشجویانی که شرایط کاندیداتوری در این انتخابات را دارند تا ساعت 13 سه شنبه 30 آذر مهلت دارند تا مدارک خود ارائه و برای ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان کاندیداتوری دبیری و کمیته‌ها می‌توانند با ارسال اسکن کارت دانشجویی و در صورت لزوم  اصل مدارک آموزشی مهر شده و استعفانامه به ایمیل  Mfada.e95@gmail.com در این دوره انتخابات شرکت کنند. دانشجویان برای کاندیداتوری در سمت دبیری باید حداقل 74 واحد از دوره کارشناسی خود را گذرانده باشد. (ارایه گواهی آموزشی مبنی بر این که دانشجوی فوق 74 واحد درسی را گذرانده باشد برای دانشجویان مقطع کارشناسی که کاندید دبیری میباشد الزامی است و دانشجویان مقاطع بالاتر ازین بند مستثنی می‌باشد.)

لازم به ذکر است که کاندیدای دبیری نباید دو ترم متوالی مشروط شده باشد. (ارایه گواهی اموزشی یا کارنامه تایید شده مبنی بر این که دانشجوی فوق دو ترم متوالی مشروط نشده باشد الزامی میباشد.) همچنین کاندیداهای دبیری، کمیته‌ها و علی البدلها نباید در شوراهای مدیریتِ تشکل‌های دیگر دانشجویی عضو باشند و در صورت عضویت، جهت کاندیداتوری باید تا پایان مهلت ثبت نام استعفانامه مکتوب خود را به شورای مدیریت مجمع فدا ارائه دهد. در غیر این صورت کاندیداتوری ایشان معتبر نخواهد بود.

اضافه می‌شود تمامی دانشجویان افغانستانی در حال تحصیل در دانشگاه‌های ایران و افغانستان، فارغ‌التحصیلان افغانستانی از دانشگاه‌های ایران و افغانستان (ارائه مدرکی مبنی بر فارغ التحصیلی الزامی است، مانند مدرک تحصیلی یا کارت دانشجویی سابق) می‌توانند در این انتخابات شرکت کرده و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دهند.

همچنین با انداخته شدن اولین رأی کمیته فرهنگی در صندوق، ثبت نام دانشجویان برای رأی گیری رسما پایان خواهد یافت و درب سالن انتخابات بسته خواهد شد. هیچ ثبت نامی برای رأی دهی پس از این زمان انجام نخواهد گرفت و برگه رای توزیع نخواهد شد. همچنین داشتن کارت دانشجویی یا اصل برگه اشتغال به تحصیل مهر شده برای تمامی رای دهندگان جهت گرفتن برگه رای الزامی است.

انتخابات «مجمع دانشجویی فدا» در تهران، ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده ادبیات، تالار مولوی برگزار می‌شود.

انتهی پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصرى
۱۸:۴۹ ۰۳ دی ۱۳۹۵