اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک به هیات دولت ارسال می‌شود

صد و چهل و یكمین نشست هیات رئیسه كمیته ملی پارالمپیك صبح امروز برگزار شد.

اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک به هیات دولت ارسال می‌شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، صد و چهل و یكمین نشست هیات رئیسه پارالمپیك با حضور محمود خسروی وفا رئیس، مسعود اشرفی دبیركل و اعضای هیات رئیسه و اجرایی در محل كمیته برپا شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش عملكرد یك ماهه كمیته ملی پارالمپیك، مسعود اشرفی دبیركل كمیته گزارش كاملی از حضور دبیركل در مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون جهانی فوتبال هفت نفره در بارسلون، مجمع عمومی و انتخاباتی سازمان بین‌المللی ورزش‌های بیماران فلج مغزی، نهمین گردهمایی صلح و ورزش در موناكو و چهارمین جلسه مجمع عمومی منطقه آسیا APC در بانكوك به اعضای هیات رئیسه كمیته ارائه نمود.

در ادامه نشست صبح امروز هیات رئیسه و اجرایی كمیته، گزارشی از روند نهایی شدن و تغییر اساسنامه جدید به اعضای هیات رئیسه ارائه گردید.

اساسنامه پیشنهادی جدید كمیته ملی پارالمپیك هفته جاری پس از تایید وزارت ورزش و جوانان جهت نهایی شدن و تصویب تقدیم هیات دولت می‌شود.

لازم به ذكر است قانون انتزاع كمیته ملی پارالمپیك از كمیته ملی المپیك جمهوری اسلامی ایران دهم شهریور ماه جاری به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

این قانون بیست و هشتم مهرماه جاری از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ریاست محترم جمهوری به كمیته ملی پارالمپیك ابلاغ شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ورزش دوست
۱۳:۳۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۵
با سلام. جناب کیومرث هاشمی، رئیس محترم کمیته ملی المپیک، شما در حق وزیر قبلی جفا کردی. اقای گودرزی وزیر سابق، برای تثبیت شما در پست ریاست کمیته ملی المپیک سنگ تمام گذاشت. تا حدی هم از ارق هم استانی بودن، برای شما مایه گذاشت. ولی پاسخ شما در جواب ان همه محبت چه بود؟!!.جز هماهنگی با تنی چند از روسای فدراسیونهای ورزشی .......وزیر !!!.امیدوار هستم هیچ وزیری خام دیپلماسی شما نشود. در پایان هم ارزو دارم که دامان ورزش کشور از اینگونه ترفند ها پاک شود.به امید خدا.
آخرین اخبار