رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: کتاب تاریخ آموزش و پرورش بم تدوین شده است.

 کتاب تاریخ آموزش و پرورش بم تدوین می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سیدمحمد حبیب‎اللهی صبح امروز در جلسه ستاد 9 دی شهرستان با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) اظهار داشت: کتاب تاریخ آموزش و پرورش بم تدوین شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: پیگیری‎های زیادی داشته و داریم تا این کتاب تا پنجم دی‌ماه آماده و توزیع شود.

امام جمعه بم نیز در این نشست اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم در این ایام مبارک شهر حلب سوریه از دست تکفیری‎ها آزاد شد و در این راستا تلاش مدافعان حرم به ویژه سردار قاسم سلیمانی ستودنی است.

حجت‎الاسلام قاسم دانشی با بیان اینکه پیامبر ما اسوه و الگوی هستند، گفت: سراسر زندگی ایشان برای تمام مسلمان درس است و یکی از مهم‎ترین ویژگی‌های ایشان اخلاق نیکو و پسندیده بود، زیرا علاوه بر قاطعیت و برخورد شدید با دشمنان در برخورد با یاران و اهل بیت خود بسیار مهربان بودند.

دانشی تصریح کرد: در این راستا حضرت محمد (ص) خطاب به مسلمانان و مؤمنان می‎فرمایند «باایمان‎ترین شما با اخلاق‎ترین شماست».

در این نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم نیز با بیان گزارشی از برنامه‎های پیشنهادی ایام‎الله دهه فجر از برگزاری همایش پیاده‎روی در این ایام خبر داد.

حجت‎الاسلام محمد علی‎آبادی اظهار داشت: 12 کمیته زیرمجموعه ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل شده است که این کمیته‎ها باید علاوه بر تشکیل جلسه، برنامه‎های پیشنهادی خود را به ستاد دهه فجر اعلام کنند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، حبیب الهی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار