مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بر راه‌اندازی کارگروه مشورتی با حضور افراد نخبه از قشرهای مختلف جامعه را در کنار ستادهای برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی صدفی راه‌اندازی کارگروه مشورتی با حضور افراد نخبه از قشرهای مختلف جامعه را در کنار ستادهای برگزاری مراسم ملی و مذهبی مورد تأکید قرار داد و گفت: گروهی از افراد کارشناس و متخصص را در امور فرهنگی در کنار خود داشته باشیم و از برنامه‌ها و ایده‌های آنها بهره ببریم.

وی ادامه داد: تبیین ایام‌الله تنها با برگزاری یک مراسم و سخنرانی ممکن نمی‌شود در حالی که دشمنان برای تخریب ما از نظرات کارشناسان متعدد سوءاستفاده می‌کنند در نظام اسلامی باید به مباحث فرهنگی و تبلیغی با کار کارشناسی بپردازیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برای تبیین دستاوردها و خدمات به کارگروه نخبه و ماهر از طیف‌های مختلف روحانی، دانشگاهی، هنرمندان، رسانه‌ها وداشته باشیم.

وی تصریح کرد: توجه به محتوا و تأثیرگذاری برنامه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است به دنبال آمار و ارقام نیستیم و نمی‌توانیم تنها با این امر به هدف خود یعنی تبیین دستاوردها برسیم.

صدفی عنوان کرد: فراگیر بودن برنامه‌ها، بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ها، دعوت از سخنرانان مجرب و تحلیل‌گران سیاسی، بهره‌گیری از هنر و هنرمندان، فضای شادابی و نشاط حتی در مساجد و حسینیه‌ها با رعایت شئونات اسلامی مدنظر باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص دهه فجر و مراسم 12 بهمن سالروز ورود امام به میهن اسلامی، میهمانی لاله‌ها با حضور اقشار مختلف مردم، فریاد الله‌اکبر به عنوان شعار دینی ما در مساجد و تکایا،در شب 22 بهمن و همچنین راهپیمایی با شکوه یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد.

صدفی متذکر شد: 22 بهمن امسال با توجه به شرایطی که در دنیا شاهد هستیم و حرف و حدیث‌های دشمنان و صحبت‌هایی که از زبان دوستان آنها شنیده می‌شود، باید باشکوه‌تر و حضوری حماسی برگزار شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کارگاه ، مشورتی ، نخبه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار