دبیر هیأت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: عنوان قهرمانی مسابقات ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی کشور دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به اصفهان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نکویی  اظهار کرد: رقابت‌های ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی کشور، به مدت دو روز در خانه ژیمناستیک اصفهان به انجام رسید.

وی افزود: در رده سنی نونهالان، تیم اصفهان به رتبه نخست دست پیدا کرد و دو تیم مازندران و ارومیه رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

به گفته دبیر هیأت ژیمناستیک استان اصفهان، در رده سنی نوجوانان نیز سکوی قهرمانی به تیم اصفهان رسید و تیم‌های ارومیه و مازندران عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

وی پیرامون سطح کیفی مسابقات نیز گفت: سال گذشته مسابقات قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور برگزار نشد اما تیم‌ها امسال با آمادگی کامل در این رویداد شرکت کرده بودند و سطح کیفی مسابقات رضایت‌بخش بود.

نکویی با ابراز رضایت از نتایج کسب شده توسط تیم اصفهان بیان داشت: کسب دو رتبه اولی در هر دو رده سنی نشان می‌دهد که ورزشکاران استان عملکرد خوبی داشته‌اند، ضمن اینکه این ورزشکاران در رشته آکروژیم نیز فعالیت دارند تا به طور همزمان بتوانند آمادگی خود را برای رقابت با حریفان حفظ کنند.

این مقام مسؤول به میزبانی مطلوب اصفهان نیز اشاره کرد و یادآور شد: امکانات و استاندارد بودن تجهیزات و سخت افزاری خانه ژیمناستیک، رضایت شرکت‌کنندگان را به همراه داشت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.