کارگردان نمایش صحنه ای آن سیب سرخ گفت: جشنواره دوازدهم تئاتر مهر یک گام از بسیاری از جشنواره ها حتی در پایتخت جلوتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمیته اطلاع رسانی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، شهاب راحله با اشاره به اجرای نمایش آن سیب سرخ اظهار کرد: این نمایش روایتگر حکایت مقدس اردبیلی است که داستان نحوه ازدواج پدر و مادر این عالم که به واسطه یک سیب سرخ رقم خورده را دست مایه بخشی از روایت خود قرار داده است.

وی با اشاره به ساخت این اثر نمایشی به صورت کارگاهی عنوان کرد: این نمایش بر اساس طرحی اولیه و با تلاش 20 جلسه ای گروه بیان اجرا شده است که قصد دارد مفهومی دینی را با روایتی غیرخطی بیان کند.

این هنرمند استفاده از موسیقی دلنشین را یکی از تمهیدات جذاب کردن نمایش برای مخاطب ذکر و تأکید کرد: تماشاگر امروز برای نشستن کمی انگیزه می طلبد و علاوه بر آن باید معنا را به صورت فشرده و مفید به وی عرضه کرد.

راحله با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان از بسیاری جشنواره ها حتی در پایتخت یک گام جلوتر است از دست اندرکاران و متولیان برگزاری این جشنواره تقدیر کرد.

نمایش آن سیب سرخ با بازیگرانی چون پیروز میرزایی، عباس بابایی، سید مهدی حسینی و سمیرا شیپورچیان در دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر در بخش صحنه ای حضور دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار