ارتقاء سلامت بدون توجه به پژوهش و آموزش امکان پذیر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته ی پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی گفت: در طی سه ماهه گذشته در جهت ایجاد فضا و بستر مناسب برای پژوهش،ارتقاء سلامت جامعه و رضایت بیماران اقدامات مناسبی انجام شده است.

دکتر قائمی افزود: بهره برداری از طرح بهسازی و توسعه ی اورژانس بیمارستان ولیعصر از مهم ترین طرح های اجرایی بوده که در طی سه ماه،به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: مرکز اورژانس بیمارستان قائن ، بیمارستان جدید در فردوس ، پروژه ی بیمارستان رازی و مرکز رادیو تراپی و شیمی درمانی در بیرجند از جمله پروژه هایی است که به زودی افتتاح خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه رتبه ی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نسبت به کل دانشگاه ها در شش ماهه اول سال،یازدهم بوده است،افزود: عضویت آزمایشگاه های جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در شبکه ی جامع دانشگاه های علوم پزشکی نیز از افتخارات امسال دانشگاه است.

دکتر قائمی گفت: از دیگر اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اعزام دو اکیپ بهداشتی و درمانی به مراسم اربعین بوده است که یک هزار و 200 نفر را در مدت 10 روز در کاظمین ویزیت کرده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار