معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت : اصحاب رسانه پیگیر اهداف توسعه شهرستان باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با حضور در جمعاصحاب رسانه و روابط عمومی های شهرستان طبس گفت: با بازنگری تمامی اسناد گذشته و فعالیت های فرمانداران پیشین،چشم انداز آینده شهرستان طبس را تدوین می کنیم به شکلی که توسعه شهرستان را به دنبال داشته و نیز با اهداف کلان کشور همسو باشد.

طلایی مقدم لازمه رسیدن به این هدف را اصل همدلی و همت همگانی دانست و از اصحاب رسانه خواست تا با تکیه بر اخلاق مداری و امانت داری در تهیه و انتشار خبر وظیفه خود را به عنوان بازوی توانمند مسئولان و رابط میان مردم و آنها به خوبی انجام دهند.

وی افزود: با همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش توسعه می توانیم گام های مؤثری برداریم و با آغوش باز حضور خبرنگاران را پذیرا هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه طبس به عنوان پایتخت زغال کشور شناخته شده است ،گفت: تنها با افزودن یک کلمه "صنعت" این جمله معنی بهتری پیدا می کند و ما باید سعی کنیم تا حد امکان از صادرات مواد خام جلوگیری کنیم و با فرآوری مواد خام، محصولات به دست آمده از این مواد را صادر کنیم.

طلایی مقدم در بخش دوم سخنانش با تبریک روز دانشجو گفت: در حال پیگیری برایمصوب شدن و راه اندازی دانشکده علوم پزشکی، دانشکده معدن و پژوهشکده معدن هستیم و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به موقعیت طبس در جهان افزود: با توجه به شناخته شدگی نام طبس در دنیا به واسطه اتفاق 5 اردیبهشت، هر خبری که از این شهرستان منتشر می شود خاری است که در چشم دشمنان فرو می رود و از این حیث بد نیست که مسائل اقتصادی را نیز به شکلی سیاسی ببینیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.