تیم اتحادجوان مریانج با غلبه بر ذوب و فلزات بهار و قهرمانی در جام حذفی استان نماینده فوتبال همدان در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور شد.

قهرمانی اتحاد جوان مریانج در جام حذفی استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در دیدار نهایی رقابت ها جام حذفی استان همدان که عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید شمسی پور شهر همدان برگزار شد، تیم اتحادجوان مریانج برابر ذوب و فلزات بهار در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

هر دو تیم در وقت قانونی مسابقه بدون گل مساوی بودند و در نهایت اتحادجوان مریانج توانست با قهرمانی در این رقابت ها به جام حذفی کشور در فصل آینده راه یابد.

امید جمشیدی به همراه بهروز عالمی و حسین کمکی هر سه از همدان این دیدار را قضاوت کردند ضمن اینکه علی وزینی از شهرستان بهار داور چهارم بازی بود.

ذوب و فلزات بهار نیز پیش از این با قهرمانی در لیگ برتر فوتبال استان همدان جواز صعود به لیگ دسته سه کشور را کسب کرده بود.

تیم اتحاد جوان به سرمربیگری محمود الماسی با ترکیب میلاد محمدی، نویدرستمی، مصطفی ورمزیار، مهدی الماسی، فرهادقاسمی، وحیدصفایی، علی الماسی، علیرضا شیری، علی فتحی پور، محمد بالاوند، عرفان مظاهری، شهاب زارعی، فاضل انتهایی، کامران الماسی، محمد قاسمی، پوریا عظیمی و علی گلستانی در این رقابت ها حضور یافت.

گفتنی است این تیم به حمایت مالی بخش خصوصی و مدیرعاملی حمیدرضا کوچکی اداره می شود.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.