رئیس هیأت شنای بندر ماهشهر از برگزاری نخستین جشنواره بزرگ شنا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امیرحسین قائدی گفت: هیأت شنا، شیرجه و واترپلو بندر ماهشهر به منظور شناسایی استعدادهای موجود در منطقه در نظر دارد اقدام به برگزاری یک دوره جشنواره شنا در این شهرستان کند.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت در استخر مجموعه ورزشی خلیج فارس واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی بندر ماهشهر روز جمعه هفته جاری 26 آذرماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان بندر ماهشهر گفت: این جشنواره شنا در دو بخش پسران و دختران برگزار خواهد شد که در روز نخست روز جمعه 26 آذرماه پسران باهم به رقابت خواهند پرداخت و روز شنبه 27 آذرماه نیز مسابقات ویژه دختران برگزار خواهد شد.

قائدی یادآور شد: شرکت در این دوره از مسابقات برای عموم آزاد است و در پایان از نفرات اول تا سوم در رده‌های مختلف با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در رده‌های سنی زیر 7 سال، 7 تا 10 سال، 10 تا 12 سال، 12 تا 14 سال و 14 تا 17 سال برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان بندر ماهشهر گفت: در پایان این جشنواره این هیأت در نظر دارد از مربیان برتری که با این هیأت همکاری داشته و در طول سال به آموزش نوآموزان شنا و واترپلو پرداخته‌اند تقدیر و تشکر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.