رئیس هیات شنای خرمشهر از برگزاری مسابقات استعدادیابی شنا درخرمشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛احمدرضا خنفری گفت: این شهرستان در رشته‌هایی همچون شنا دارای استعدادهای فراوانی است که در سال‌های قبل مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: شناسایی و پرورش این استعدادها نیازمند یک برنامه‌ریزی مدون و بلندمدت است که از حدود دو سال پیش و آغاز به کار رئیس جدید هیات شنای استان خوزستان این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس هیات شنای خرمشهر گفت: برهمین اساس یک دوره مسابقات استعدادیابی شنا در این شهرستان برنامه‌ریزی و برگزار شد که مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفت.

خنفری افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور حسین عیسی‌زاده رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان برگزار شد شناگران در رده‌های سنی زیر 10 سال، 10 تا 13 سال و 13 تا 16 سال باهم به رقابت پرداختند.

وی گفت: هیات شنای خرمشهر اینگونه برنامه‌ها و مسابقات را همچنان طراحی و اجرا خواهد کرد تا با کشف و پرورش استعدادهای نهفته، این شهرستان در سال‌های آتی حرف‌های زیادی در ورزش‌های آبی برای گفتن داشته باشد.

رئیس هیات شنای خرمشهر در پایان متذکر شد: بدون تردید با برنامه‌ریزی مدونی که هیات شنای استان برای شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان‌ها دارد خوزستان به روزهای طلایی و اوج خود باز خواهد گشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.