همایش هفته پژوهش و فن آوری توسط آمادگاه ناوگان جنوب شهرستان سیرجان برگزار شد.

همایش هفته پژوهش و فناوری برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، همایش هفته پژوهش و فن آوری توسط آمادگاه ناوگان جنوب شهرستان سیرجان با حضور فرمانده آمادگاه ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در سالن آمفی تئاتر آمادگاه ناوگان جنوب برگزار شد.

 ناخدا یکم شهرام منصوری مقدم فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب در این مراسم گفت: نیروی دریای یک نیروی تجهیزات محور است و برای این که از تجهیزات استفاده کند باید از علم و تحقیقات استفاده شود. 

وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر نیرو دریایی با 120 دانشگاه کشورفعالیت علمی دارد که این جای بسی خرسندی دارد. ناخدامنصوری مقدم افزود: سعی ما بر این است که از توان مندی های جوانان استفاده کنیم تا بتوانیم در خدمت ملت ایران باشیم .

صادق اقبالی رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات آمادگاه ناگان جنوب در ادامه این مراسم به بیان بیلان آموزشی مرکز مطالعات پرداخت و تصریح کرد :فصلنامه پشتیبان ،چاپ دستبرگ ،مدیریت دانش، کتابها ،مستند سازی وغیره که به ارائه توضیحات این قسمت ها پرداخت.

ابوالفضل جعفر قلی خانی رئیس دانشگاه آزاد واحد سیرجان نیز در این مراسم ضمن تبریک به فرمانده آمادگاه به دلیل پیشرفت های چشم گیری که در این مرکز بود گفت :این اقتداری که امروز شما دارید، نیرو دریایی ایران را فراتر از مسلح نشان می دهد  چون اهتمام جدی به پژوهش ها و تحقیقات ،توجه به مسئولیت های اجتماعی  و مهمتر از اینها و جود یک تفکر مهندسی در این مرکز بوده است .

جعفر قلی خانی درادامه افزود: :سیرجان یک شهر دانشگاهی در حوزه علوم و تحقیقات و فناوری در ایران است و امیدوارم در آینده نیرو دریایی سیرجان در کنار مراکز دانشگاهی به پیشرفت های بزرگ تری دست یابد .

در پایان این مراسم از پژوهش گران جوان توسط آمادگاه ناوگان جنوب تجلیل شد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: همایش ، کرمان ، پژوهش ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار