کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید گفت شایعات در مورد فرار مالیاتی وی خوشحالی از توپ طلا را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از بردن چهارمین توپ طلایش گفت که بحث های روزهای اخیر در مورد فرار مالیاتی اش او را دلخور کرده است. وکلای رونالدو شایعات در مورد فرار مالیاتی وی را تکذیب کرده اند.
 
این بازیکن خودش را بیگناه می داند. وی اظهار داشت:بحث های مطرح شده خوشحالی من از بردن توپ طلا را خراب کرد. دروغ است اگر بگویم که این طور نیست. ریاکار نیستم. از بحث های مطرح شده خوشحال نیستم.
 
پروسه نه تنها برای من بلکه برای کل اطرافیانم سخت است، هم برای خانواده ام، هم پسرم و هم تمامی افرادی که با من کار کرده اند.
 
پسرم در حال حاضر به مدرسه می رود و مسائل را بهتر درک می کند. سعای می کنم کارم را درست انجام بدهم.
 
هیچ دلیلی ندارد که دروغ بگویم. وقتی در مورد زندگی خصوصی من، دوستانم و محل تعطیلاتم صحبت می شود یا این که نامزد دارم یا نه مشکلی نیست و همه چیز عادی است اما وقتی که بحث به چنین مسائل جدی می رسد که به دادگاه ربط دارد... وکلایم، باشگاه و کارمندانم باید جواب بدهند.
 
این مسائل برایم ناراحت کننده است چرا که همیشه تلاش می کنم کارم را درست انجام بدهم.
 
از بحث های منتشر شده توسط فوتبال لیکس و روش انتشار آن حس خوبی ندارم. افراد بیگناه زیادی در زندان هستند. من چنین حسی دارم. می دانم که هیچ کار اشتباهی انجام ندادم اما مورد سرنزش قرار می گیرم. قرار نیست که همه را راضی نگه دارم. حقیقت این است که دیر یا زود همه چیز روشن می شود.
منبع: وب سایت برنامه نود
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۵
توپ طلا بدهکاری اش را نیمی را پرداخت کند