کارگردان نمایش مرز گفت: از بیان غیر واقعی در تئاتر کودک پرهیز شود.

از بیان غیر واقعی در تئاتر کودک پرهیز شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جعفر مهیاری، کارگردان تئاتر مرز اظهارکرد: " مرز" محصول مشترک بین ایران و آلمان است که  سعید ابک، محمد رحمانی ، آناهیتا سفی خانی  و کریستیان فورستر به عنوان بازیگر در نمایش حضور دارند.

وی افزود: این نمایش به تهیه کنندگی کمپانی میونر پلات و کارگردانی مشترک جعفر مهیاری و بریتا شرام از آلمان به روی صحنه رفت و معصومه آرواز و اعظم شکوفه پور نیز از عوامل پشت صحنه  این نمایش بودند.

مهیاری با بیان اینکه «مرز» در تهران و آلمان اجرا شده است،  تصریح کرد: داستان این نمایش در مورد ٢ گروه است که در مورد برخی مسائل شخصیتی و اخلاقی با دچار اختلاف هستند و همین اختلافات مسائلی را برای آنها پیش می آورد و درنهایت یک کودک خردسال وارد ماجرا شده و مشکلات و مسائل برطرف می شود.

نویسنده نمایش مرز با اشاره به رشد چشمگیر تئاتر کودک ونوجوان نسبت به سال های گذشته، گفت: تئاتر کودک و نوجوان با پیشرفت خوبی در عصر کنونی از لحاظ محتوا و کیفیت بیشتر به واقعیت موجود و به فلسفه اصلی خود می پردازد.

وی برخورد عوامل جشنواره با گروه های تئاتری را مطلوب دانست  و بیان کرد: برخی مشکلات جزئی از جمله نور پردازی و تجهیزات سالن وجود داشت که امیدوارم در سال های آینده برطرف شود.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.