مسوول واحد گردشگری اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از رشد زیرساخت های گردشگری این شهرستان با اشتغالزایی بیش از یکهزار نفری خبرداد.

حجت اله ناصحی پور، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت :این زیرساخت های اقامتی و پذیرایی و خدماتی شهرستان از 21 واحد در سال 93 به 53 واحد در سال جاری و اشتغال بیش یکهزار نفرافزایش یافت.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه ارتقای سطح آموزشی این مراکز اقامتی و کارکنان و مدیران آن به عنوان یکی از پیش از نیازهای اساسی در جهت  بهبود سطح کیفی و کمی ارایه خدمات گفت :دوره های متعدد آموزشی تکمیلی در همین راستا به همت اداره میراث فرهنگی کاشان و همکاری آموزشگاه های خصوصی این شهرستان از سال گذشته تاکنون برگزارشده است.
 ناصحی پور برگزاری همایش های گردشگری خلاق،گردشگری مذهبی،دوره های بلد محلی،راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی،مدیر فنی دفاتر بند"ب"،مدیریت عمومی هتل را از جمله دوره های آموزشی  برگزارشده برشمرد.
وی،برگزاری دوره های راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی،بلد محلی و مدیر فنی بند"ب" را که هم اکنون به همت آموزشگاه خصوصی در حال اجرا است یادآور شد و گفت:کارگاه یک روزه بازاریابی الکترونیکی گردشگری نیز در آذرماه سال جاری  با حدود 40 نفر از فعالین حوزه گردشگری شهرستان با همکاری بخش خصوصی در دو نوبت صبح و عصر به دو صورت تئوری و عملی برگزارشد.
به گفته وی،.دراین کارگاه یک روزه فراگیران علاوه بر آشنایی با مبانی بازاریابی گردشگری به صورت عملی و کاربردی نیز آموخته های خود را نوبت عصر آزمودند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار