اردبیل/

ارتقا جنگل فندقلو از محل صندوق توسعه ملی

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه گردشگری، زیبا و بکر فندقلوی نمین از محل صندوق توسعه ملی گسترش یافته و زیرساخت‌های آن تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ منصور حقیقت‌پور در بازدید از طرح‌های توسعه فندقلو و سقزچی در اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده قرار است دو طرح فندقلو و سقزچی از صندوق توسعه ملی اعتبار بگیرند.

ویبا بیان اینکهبرای توسعه زیرساخت‌های جنگل فندقلو مبلغ 550 میلیون تومان از صندوق توسعه ملی اختصاص یافت، خاطر نشان کرد: مبلغ 300 میلیون تومان برای توسعه زیرساخت گردشگری سقزچی تخصیص یافت که امید است با هزینه این اعتبارات ما شاهد ارتقای زیرساخت‌های این دو مجموعه که همه ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران از استان‌های مختلف هستند، باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین در بازدید از محل احداث طرح تیراژه در اردبیل از آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ خبر داد.

حقیقت‌پور افزود: تیراژه بزرگترین مرکز تجاری، تفریحی شمالغرب است که با پیگیری‌های بنده و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه گردشگری شورابیل در حال احداث است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در حین اجرای این طرح در مجموع بیش از یک‌هزار نفر اشتغالزایی فراهم آید.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، جنگل ، فندقلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.