در ماه گذشته گزارش تحلیلی در زمینه صادرات سیب استان آذربایجان غربی تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به عملکرد بازرگانی خارجی در آبان ماه امسال اظهار داشت: در این بازه زمانی 363 مورد ثبت سفارش انجام و ضمن صدور 12 و تمدید 40 کارت بازرگانی، 67 کارت پیله وری نیز صادر و 140 مورد تمدید شد.

هوشمند جوادی گفت: علاوه بر آن، در ماه گذشته 230 کارت مرزنشینی صادر و 229 مورد نیز تمدید شد.

وی تصریح کرد: در روزهای شش تا نهم آبان ماه، هیات تجاری و بازاریابی به نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری در شهر وان ترکیه اعزام شدند.

وی از اطلاع رسانی پذیرش هیات تجاری از بلژیک خبر داد و افزود: علاوه بر آن اطلاع رسانی اعزام هیات تجاری از ایتالیا و اطلاع رسانی مشارکت در همایش تجار عرب نیز در دستور کار قرار گرفت.

مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اطلاع رسانی بخشنامه بسته بندی محصولات کشاورزی و غیر کشاورزی اظهار داشت: اطلاع رسانی برگزاری مجمع سالنامه اطلاعات اقتصادی کشور گرجستان،برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در کنیا،برگزاری نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی و نیز اطلاع رسانی نمایشگاه تولید فرش دستباف و صنایع دستی و گردشگری نیز پیش بینی شد.

جوادی با اشاره به فعال سازی گواهی الکترونیکی به تعداد 13 مورد به صورت حضوری و اینترنتی افزود: آموزش متقاضیان کارت بازرگانی برای استفاده و دریافت گواهی الکترونیکی،تهیه گزارش ماهانه از وضعیت مبادلات تجاری گمرکات و بازارچه های استان،اخذ اطلاعات مربوط به وضعیت مبادله تجاری بازارچه های مرزی استان از شهرستان های مربوطه و تهیه بروشور از فعالیت های مربوطه در راستای صیانت از حقوق شهروندی نیز در آبان ماه انجام شد.

مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در ماه گذشته گزارش تحلیلی در زمینه صادرات سیب استان آذربایجان غربی تهیه شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.