کارشناس ارشد تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از ساخت دستگاه شیر کنترل دمای کوره گاز احیاء واحد نم زدایی ذخیره سازی شوریجه در این شرکت خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسام الدین کماری علائی افزود: این شیر کنترل کوره که توسط یکی از شرکت های خارجی ساخته و نصب شده بود، اخیرا دچار اشکال شده بود و باعث از سرویس خارج شدن این واحد نم زدایی گردید.

وی گفت: با شدت گرفتن برودت هوا و نیاز شدید عملیاتی برای سرویس قرار دادن این واحد نم زدایی، همکاران واحد ابزاردقیق با تلاش شبانه روزی اقدام به بررسی، طراحی در بخش سخت افزار و مطالعه برنامه و باز طراحی در بخش نرم افزار این دستگاه در مدت زمان کوتاهی اقدام نمودند.

کارشناس ارشد تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد افزود: طراحی این پروژه با استفاده از دانش فنی، ابتکار و همت متخصصان ابزار دقیق در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و با استفاده از مهندسی معکوس صورت گرفت که این مهم باعث درمدار قرار گرفتن این واحد نم زدایی شد.

حسام الدین کماری علائی کفت: شیر کنترل دمای کوره گاز احیا وظیفه کنترل ترکیب هوا و سوخت را بر عهده دارد و این دستگاه در حال حاضر بر روی کوره نصب و عملیاتی شده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.