6 سارق سابقه دار در شهرستان اسلام آبادغرب دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيري شش سارق سابقه دار در نتيجه اجراي طرح امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در يکي از محلات اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "بهروز سرتيپ نيا" گفت: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر، اين عمليات با حضور ماموران انتظامي و يگان امداد و ماموران پليس مبارزه با موادمخدر، آگاهي، پليس امنيت عمومي و پرسنل ستادي در يکي از مناطق جرم خيز شهرستان به مرحله اجرا در آمد.
وي اظهار داشت: شش نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اين طرح شناسايي و با حکم مقام قضائي از منزل آنان بازرسي به عمل آمد که در نتيجه آن سه کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک و مقاديري مخدر شيشه کشف شد.
اين مقام انتظامي افزود: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده به همراه مواد مخدر مکشوفه براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ سرتيپ نيا خاطر‌نشان کرد: در اجراي اين طرح شش نفر از سارقان سابقه دار نيز دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.  
فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب در پايان با اشاره به استمرار طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و هنجارشکنان از شهروندان خواست هر گونه مورد مشکوک و يا اطلاع از فعاليت خرده فروشان مواد مخدر را به مرکز فوريت‌هاي پليسي  110 گزارش نمايند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.