کرمانشاه؛

اقدامات پليس و مشارکت مردم مکمل يکديگرند

فرمانده انتظامی استان بر مشارکت دهی شهروندان در امور مرتبط با امنيت تأکيد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامي استان بر مشارکت دهي شهروندان در امور مرتبط با امنيت تأکيد کرد و گفت: اقدامات پليسي و مشارکت مردم مکمل يکديگر هستند و قطعاً تا زماني که مردم، خواهان برقراري نظم و امنيت به صرف مأموريت هاي انتظامي باشند، مجرمان بستر مناسبي برا ارتکاب به جرم خواهند داشت.
سردار "منوچهر امان اللهي" در حاشيه بازديد از كوپ هاي تابعه شهرستان کنگاور در جمع کارکنان گفت: مأموران انتظامي بايد الگوي نظم و انضباط در جامعه باشند و در كنار برخورد قاطع با مجرمان، ظاهري مناسب و رفتاري در خور شأن شهروندان داشته باشند.
وي افزود: مطالعه کتابچه آموزشي پليس پيشگيري در سرفصل هاي قرارگاه جهادي آموزش، به صورت ويژه در دستور کار ناجا قرار دارد، از اين رو انتظار مي رود کليه پرسنل نسبت به مطالعه آن اقدام و فرماندهان نيز در صفحات پاياني آن سطح اطلاعات کارکنان و دفعات مطالعه را تأييد كنند.
مقام ارشد انتظامي تأکيد کرد: موفقيت پليس در انجام مأموريت ها تنها در سايه رعايت قانون و نظم حاصل مي شود و پليس نيز توجه به دغدغه هاي مردم در حوزه نظم و امنيت را سرلوحه كار خود قرار داده است، لذا تمامي همكاران بايد اين اصل را همواره مدنظر داشته باشند تا اعتماد مردم به پليس پايدار و برقرار باشد.
سردار امان اللهي در ادامه عنوان کرد: آنچه موجب پيشرفت و توسعه خواهد شد، آموزش توام با استفاده از تجربيات است، پس تجربيات بايد به کمک آموزش بيايد و در کنار آموزش مورد توجه ويژه قرار گيرد.
وي با اشاره به طرح تحول كوپ اعلام کرد كه به صورت ويژه مراتب در دستور كار تمامي بخش ها قرار دارد.
فرمانده  انتظامي استان كرمانشاه ضمن تقدير و تشكر از زحمات كاركنان انتظامي شهرستان کنگاور؛ يادآور شد: آموزش مناسب و مستمر موجب بهره وري سازماني، کاهش هزينه ها و افزايش سرمايه هاي اجتماعي مي شود و هدف ما بايد ارتقاي توان رزمي و عملياتي، دانش و مهارت و استاندارد سازي رفتار كاركنان و رشد و تعالي فردي آن ها در مواجهه با مردم باشد.
سردار امان اللهي بر مشارکت دهي شهروندان در امور مرتبط با امنيت تأکيد کرد و گفت: اقدامات پليسي و مشارکت مردم مکمل يکديگر هستند و قطعاً تا زماني که مردم، خواهان برقراري نظم و امنيت به صرف مأموريت هاي انتظامي باشند، مجرمان بستر مناسبي براي ارتکاب به جرم خواهند داشت.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، پلیس ، مشارک ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.