مشکلات بانکی، زیربنایی، تامین اجتماعی و مالیاتی چهار واحد تولیدی و صنعتی سرخه با حضور استاندار سمنان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در چهل و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در فرمانداری سرخه گفت:  بررسی های دقیق و موشکافانه برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی به صورت مستمر در دستور کار استانداری و سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان قرار دارد.
بهروز اسودی تصریح کرد : تاکنون 551 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان به ارزش 2 هزار و 916 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.
وی افزود : هزار و 791 واحد صنعتی و تولیدی به ارزش هشت هزار و 400 میلیارد ریال نیز برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شدند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد : تاکنون 418 واحد کشاورزی استان سمنان به ارزش 696 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند که انتظار می رود با تجهیز ادوات کشاورزی میزان تولید در این بخش افزایش یابد.
اسودی افزود: تاکنون 133 واحد صنعتی و 418 واحد کشاورزی شاهرود تسهیلات رونق تولید دریافت کردند که انتظار می رود با حجم بالای تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی این شهرستان میزان رونق اقتصادی و افزایش اشتغال چشمیگیر باشد.
وی خاطرنشان کرد : همچنین تاکنون 37 واحد صنعتی و 36 واحد کشاورزی شهرستان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند که با برنامه ریزی های منسجم و برنامه های جامع تعداد ارایه تسهیلات به واحدهای صنعتی این شهرستان تا پایان سال جاری 2 برابر می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : بانک های عامل همکاری قابل توجهی با سایر دستگاه اجرایی برای ارایه تسهیلات و بازگشت رونق تولید در استان سمنان دارند که مسئولان و صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی قدردان آن ها هستند.
در استان سمنان بیش از 600 واحد صنعتی و تولیدی به دلایل مختلف اقتصادی و اداری غیرفعال هستند.
در شهرستان سرخه بیش از 140 واحد صنعتی فعالیت دارد.
انتهای پیام / ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.