دبیرکارگروه رفع موانع تولید استان از پرداخت بیش از 2840 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 516 واحد تولیدی استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی در چهل و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان این خبر گفت: تاکنون به  124 واحد تولیدی بخش صنعتی و 392 واحد تولیدی بخش کشاورزی به ارزش 2841 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است .
وی با اشاره به دستور کار این جلسه گفت: دراین نشست مشکلات 4 واحد تولیدی استان در زمینه امور بانکی ، مالیات و گمرکی بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو تصمیماتی اتخاذ شد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان سمنان با اشاره به مصوبات قبلی این کارگروه تصریح کرد: در چهل جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 265 واحد تولیدی استان مطرح که 648 مصوبه در جهت بررسی این مشکلات به تصویب اعضا کارگروه رسیده است.
دبیرکارگروه رفع موانع تولید استان با بیان تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه اظهارداشت: از 648 مصوبه قبلی ، 36 درصد مربوط به تسهیلات ، 11درصد مربوط به تامین مالی ، 16درصد مربوط به امور زیرساختی ، 14درصد مربوط به امور مالیاتی ، 10درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر می باشد.
بهروز اسودی در پایان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پیگیری مصوبات کارگروه خاطر نشان کرد ، 43 درصد مصوبات تاکنون اجرایی ، ومابقی در دست اجرا می باشد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.