تاکنون 3200 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به٦٠١ واحد صنعتی وکشاورزی استان سمنان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در چهل و چهارمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری ، با بیان این خبر گفت : از ٤٦٠ میلیاردتومان تعهد تسهیلات رونق تولید در استان سمنان ، تاکنون ٣٢٠ میلیاردتومان پرداخت شده است.

وی با تاکید بر انعکاس مطلوب و درست گزارشات کارگروه رفع موانع تولید استان اضافه کرد : مدیران بانکها و دستگاه های اجرایی استان باید خدمات ارایه شده را به درستی و با آمار درست و به جا منعکس کنند تا سهم وجایگاه استان سمنان دربین دیگر استان های کشور محفوظ بماند وپایمال نشود .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: از ٦٠١ واحدتولیدی وصنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید تازمان حاضر، ١٣٨ واحدمربوط به حوزه صنعت ومعدن و ٤٦٣ واحدمربوط به حوزه کشاورزی است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان با بیان اینکه در این نشست مشکلات شش واحد تولیدی استان بررسی می شود اظهار داشت: تا نشست چهل وسوم کارگروه ، مشکل ٢٨٤ شرکت استان سمنان مطرح شده است که در جهت رفع موانع پیش رو 695 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی ادامه داد: از 695 مصوبه قبلی کارگروه ، 297 مصوبه اجرایی شده است که 43 درصد مصوبات را شامل می شود و 52 درصد در دست اقدام و پنج درصد اقدام نشده است.

بهروز اسودی درباره موضوع مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ،گفت : ٤٨ درصد مصوبات درباره اموربانکی وتسهیلات ، ١٧ درصدمسایل زیربنایی ، ١٣ درصد مربوط به امور مالیاتی و ٩ درصد مسایل حق بیمه تامین اجتماعی و بقیه درباره مسایل مختلف دیگر بوده است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار