رشت؛

نشت یابی 719کیلومتر از اشعابات گاز

719 كيلومتر از شبكه و 18 هزار 500 مورد از انشعابات گاز گیلان نشت يابی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در آبان امسال 719 كيلومتر از شبكه و 18 هزار 500 مورد از انشعابات گاز استان مورد نشت يابی قرار گرفته است.

جمشید ظهیری افزود: ميزان نشت يابی از شبكه های گاز استان در آبان 95 يك ركورد محسوب می شود و نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود 25 درصد رشد داشته و اين مقدار درخصوص انشعابات نيز رشد 13 درصدي را نشان می دهد.

وی گفت: واحد بازرسی فنی تمام تلاش خود را برای انجام درست و به موقع وظايف محوله به كار خواهد بست و اين ميزان عمليات نشت يابی در آبان ماه در 5 شهر استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: بر همين اساس و برای بهره برداری ايمن و اجتناب از بروز هرگونه حوادث ناگوار، در ماه گذشته 15 ايستگاه گاز در استان گيلان مطابق برنامه ريزی های انجام شده مورد نشت يابی قرار گرفته است .

ظهیری تصریح کرد : پيش بينی می شود تا دهه فجر امسال 4 هزار و 690 كيلومتر از شبكه ها، معادل 21 درصد كل خطوط انتقال گاز در استان مورد نشت يابی قرار گيرد.

وی در پايان با اشاره به نشت يابی 100درصد خطوط تغذيه و شبكه توزيع گاز در سال گذشته، از برنامه ريزی بلندمدت واحد بازرسی فنی برای نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز برای جلوگیری از وارد آمدن صدمات و خسارات احتمالی خبر داد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.