تیم والیبال بانک سرمایه با پیروزی مقابل پیکان تهران موفق شد عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال را از آن خود کند.

بانک سرمایه 3 – پیکان تهران 2/ قهرمانی نیم‌فصل به شاگردان کارخانه رسیدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، در حالی امروز به پایان رسید که تیم بانک سرمایه موفق شد با پیروزی مقابل پیکان تهران عنوان قهرمانی نیم فصل مسابقات را از آن خود کند. 

حساس‌ترین دیدار هفته پایانی نیم فصل نخست از ساعت 30 و 17 به میزبانی خانه والیبال تهران بین دو تیم پیکان و بانک سرمایه آغاز شد. دیداری که تیم برنده آن می توانست صدرنشین و قهرمان نیم فصل شود و تیم بازنده باید به حضور در رده دوم بسنده می‌کرد.

این مسابقه با قضاوت فرهاد شاهمیری برگزار شد و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان مصطفی کارخانه در تیم پیکان به پایان رسید تا این تیم در ادامه صدرنشینی خود قهرمانی نیم فصل را هم به نام خود ثبت کند.

در دیگر دیدار هفته یازدهم تیم خاتم اردکان در خانه به مصاف صالحین ورامین رفت و موفق شد میهمانش را 3 بر صفر شکست دهد.
کاله مازندران در آمل با درخشش جوانان خود موفق به از پیش رو برداشتن تیم هاوش گنبد شد. شاگردان بهروز عطایی در 3 ست پیاپی میهمان گنبدی خود را مغلوب کردند. 

تیم شهرداری ارومیه هم بازی خانگی خود را با حساب 3 بر صفر از راه عمران ساری برد. ارومیه‌ای ها هم در این دیدار در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 17، 25 بر 22 و 27 بر 25 موفق به شکست دادن حریف خود شدند.

نبرد دو تیم ساپیا و شهرداری تبریز در تبریز برگزار شد و تیم سایپا موفق شد شهرداری تبریز را مغلوب کند. تبریزی ها در هر 3 ست این مسابقه نتیجه را به شاگردان آرمات واگذار کردند تا مسابقات را در نیم فصل به شکست به پایان برسانند.
در نخستین دیدار هفته یازدهم هم تیم پارسه موفق شده بود شهرداری اراک را 3 بر صفر از پیش رو بردارد و ششمین پیروزی خود را تصاحب کند.

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پارسه تهران 3 – شهرداری اراک صفر
خاتم اردکان 3 – صالحین ورامین یک
شهرداری تبریز صفر – سایپا تهران 3 
کاله آمل 3 – هاوش گنبد صفر
شهرداری ارومیه 3 – راه عمران ساری صفر
بانک سرمایه 3 – پیکان تهران 2

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.