هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری یک دیدار حساس در تهران که تعیین کننده قهرمان نیم فصل است، پیگیری خواهد شد.

نبرد پایتخت‌نشینان مدعی برای تصاحب قهرمانی نیم‌فصلبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان، گرامیداشت شهدای منا، عصر فردا (یکشنبه) پیگیری خواهد شد تا پرونده نیم فصل نخست رقابت ها بسته شود.

این هفته از مسابقات در حالی برگزار خواهد شد که دو مدعی اصلی عنوان قهرمانی که در رده‌های اول و دوم جدول مسابقات ایستاده‌اند، حساس‌ترین دیدار هفته را مقابل هم برگزار کنند. دیداری که تعیین کننده چهره قهرمان نیم فصل خواهد بود. 

دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان همیشه جذابیت خاص خود را دارد و این بار به دلیل بهره‌مندی از شرایط حساس کسب امتیاز و این که تیم برنده آن صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل را از آن خود می‌کند، حساس‌تر خواهد بود. 

محم شاهمیری قضاوت دیدار بین دو تیم پیکان و بانک سرمایه را بر عهده خواهد داشت،دیداری که از ساعت 30 و 17 در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود.

در دیگر دیدار تهران که خانه والیبال میزبان آن خواهد بود، شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم پارسه پذیرای تیم شهرداری اراک هستند. با وجود اینکه اراکی‌ها هفته گذشته موفق به کسب پیروزی شده‌اند و از روحیه خوبی بهره مند هستند، به نظر نمی‌رسد پارسه کار سختی مقابل این تیم داشته باشد.

تیم رده سومی سایپا در هفته پایانی نیم فصل، جدالی سخت مقابل شهرداری تبریز آن هم در تبریز خواهد داشت از طرفی شاگردان بناکار به دنبال پایان دادن به ناکامی‌های خود هستند و بسیار علاقه مندند نیم فصل نخست را با پیرزی تمام کنند و از طرف دیگر سایپایی‌ها بعد از 2 باخت پشت سر هم نمی‌خواهند سومین شکست پیاپی خود را متحمل شوند. دیدار دو تیم شهرداری تبریز و سایپا تهران یکی از دیدارهای جذاب هفته یازدهم به شمار می‌رود. 

تیم شهرداری ارومیه هم این هفته در خانه پذیرای راه عمران ساری خواهد بود. کار شاگردان تروایسا مقابل تیمی که به نوعی یقه گیر تیم‌های بزرگ است، آسان نیست. هر چند بازیکنان شهرداری ارومیه از امتیاز میزبانی هم بهره خواهند برد و به راحتی اجازه پیروزی به تیمی مانند عمران ساری نخواهند داد. 

در دیگر دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، تیم هاوش گنبد در آمل میهمان کاله مازندران است. بازیکنان کاله هفته گذشته مقابل صالحین در ورامین تن به شکست 3 بر 2 دادند و می‌خواهند از دیدار خانگی مقابل شاگردان رحمان محمدی راد با پیروزی خارج شوند. دیدار دو تیم کاله و هاوش گنبد به قضاوت مرتضی اکرمی و در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد. 

تیم صالحین ورامین که به دنبال لغزش تیم سایپا و تصاحب رده سوم جدول رده‌بندی است در هفته یازدهم به اردکان رفته و باید مقابل تیم خاتم به میدان برود.

** برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 30 و 15 دقیقه
پارسه تهران – شهرداری اراک

تهران، خانه والیبال تهران، ساعت 30 و 17 دقیقه
بانک سرمایه – پیکان تهران

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
شهرداری تبریز – سایپا تهران

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
شهرداری ارومیه – سازمان عمران شهرداری ساری

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17
کاله مازندران – هاوش گنبد

اردکان، سالن آیت اله خاتمی، ساعت 17
خاتم اردکان – صالحین ورامین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار