سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: در دیدار مقابل بانک سرمایه همه توان خود را به کار گرفتیم اما حریف نمایش بسیار بی نقصی داشت و برنده شد.

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قبول شکست مقابل تیم بانک سرمایه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر والیبال، گفت: می‌دانستیم کار سختی در دیدار با تیم صدرنشین مسابقات خواهیم داشت به همین دلیل سعی کرده بودیم با شناخت کافی به مصاف حریفمان برویم.

وی ادامه داد: ما تیم بانک سرمایه را به خوبی آنالیز کردیم. اما ستاره‌های باتجربه این تیم نمایشی فوق العاده مقابل تیم من داشتند و اجازه بازی همیشگی را به شاگردانم ندادند.

آرمات افزود: مسابقات لیگ هر هفته حساس تر و سخت تر می‌شود با این حال ما به هدف نهایی خود فکر می‌کنیم و یک شکست روند ما را تغییر نخواهد داد. ما از لحاظ مهره نسبت به بانک سرمایه ضعیف تر بودیم و این شکست قابل پیش بینی بود.

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص حضور آرش کمالوند در ترکیب تیمش گفت: این بازیکن مصدومیت سنگینی را سپری کرده است و من خوشحالم که به شرایط مسابقه دادن بازگشته است. البته با وجود دوری از میادین در دیدار با سرمایه نمایش خوبی داشت و امیدوارم هفته به هفته بهتر شود. تیم ما به حضور این بازیکن نیاز دارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار