دبیر اجرایی ششمین دوره جشنواره رویش گفت: در این دوره از جشنواره بر خلاف دوره‌های قبل نمایندگانی از کشورهای مختلف مانند چین و عراق در جشنواره رویش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ششمین دوره جشنواره رویش که از امروز تا 24 آذر ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، گودرزی دبیر اجرایی این جشنواره بیان کرد: از مجموع کانون‌های فرهنگی در کل کشور که حدود هزار و 276 کانون است، دعوت‌نامه به بیش از 100 دانشگاه ارسال شده است که از این میان حدود 79 دانشگاه در این جشنواره شرکت کردند.

حضور گسترده دانشجویان خارجی در ششمین دوره جشنواره رویش

وی با بیان اینکه سازمان‌های دیگری مانند وزارت بهداشت و هلال احمر نیز در این جشنواره حضور دارند، گفت: کانون‌های فرهنگی دستاوردهای یک ساله گذشته خود را در زمینه‌های مختلفی مانند فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و هنری به نمایش گذاشته‌اند.

حضور گسترده دانشجویان خارجی در ششمین دوره جشنواره رویش

دبیر اجرایی این جشنواره عنوان کرد: در روز اختتامیه (24 آذر) توسط هیأت داوری در 21 حوزه گوناگون برندگان معرفی می‌‌شوند. همچنین غرفه‌های برتر از نظر جایگاه اول تا ششم انتخاب می‌شوند.

حضور گسترده دانشجویان خارجی در ششمین دوره جشنواره رویش

گودرزی یادآور شد: این جشنواره با همکاری وزارت علوم، فناوری و آموزش و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شده است.

حضور گسترده دانشجویان خارجی در ششمین دوره جشنواره رویش

گفتنی است؛ در این دوره از جشنواره علاوه بر دانشجویان ایرانی نمایندگانی از کشورهای مختلف مانند چین، عراق، کره جنوبی، ترکیه، هند و یمن حضور دارند. همچنین دانشجویان بین‌الملل از دانشگاه‌هایی نظیر تهران، شهید بهشتی و دانشگاه بین‌المللی قزوین نیز در این دوره از جشنواره شرکت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار