مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان لزوم توجه به برگزاری کلاس های آموزشی برای مدیران فرهنگی از برگزاری مرحله نهایی نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در اردیبهشت 95 خبرداد.

فضل الله ایرجی کجوری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برخی از سیاست ها در زمینه فعالیتهای فرهنگی مانند حمایت از کانون های فرهنگی اجتماعی و هنری که در دانشگاه های مختلف صورت می گیرد هر ساله به شکل متداول انجام می شود.
وی برگزاری جشنواره رویش را یکی دیگر از فعالیت های هرساله بخش فرهنگی اجتماعی دانست و افزود: در جشنواره رویش که همه فعالیت های فرهنگی اجتماعی در دانشگاه ها فرصت شرکت در آن را دارند، در نیمه دوم سال آینده به شکل گسترده برگزار می شود.علاوه بر این جشنواره، نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی را در اردیبهشت 95 داریم که عمدتا دانشگاه تهران و هنر تهران این موضوع را با دبیرخانه جشنواره همکاری می کنند و دبیرخانه این جشنواره مرحله نهایی را در اردیبهشت ماه95 در تهران برگزار می کند.
ایرجی اظهار داشت: برای بحث آموزش و توانمند سازی همه تشکل های دانشجویی، کارشناسان و مدیران فرهنگی دانشگاه ها طرح هایی داریم که این طرح ها به این شکل است که علاوه بر اینکه در همه نشست هایی که با گروه های دانشجویی و مدیران فرهنگی خواهیم داشت موضوع برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی را مورد توجه قرار می دهیم و درصدد هستیم با طراحی سایتی، مواد آموزشی مورد نیاز برای فعالان بخش های مختلف دانشجویی و مدیران فرهنگی را در آن بگنجانیم.
وی در پایان ضمن توجه ویژه معاونت فرهنگی برای ورود به فضای مجازی گفت: باید از فضای مجازی استفاده متناسب با شان توانمندی دانشجویی و دانشگاهی داشته باشیم و سهم کشورمان را در استفاده از فضای مجازی به ویژه در زمینه فعالیتهای فرهنگی افزایش دهیم. لذا کارگروهی در معاونت فرهنگی تشکیل شده است که موضوع چگونگی ورود به فضای مجازی را پیگیری می کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.