اردبیل؛

هزینه کرد تسهیلات بانکی در بخش صنعت اردبیل ارزیابی می‌شود

استاندار اردبیل گفت: هزینه کرد تسهیلات بانکی در بخش صنعت استان اردبیل ارزیابی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل افزود: در این جلسات مشکلات واحدهای تولیدی استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی و بانک‌ها مورد بررسی قرار گرفته و مناسب‌ترین راه‌حل جهت رونق واحد تولیدی طرح می‌شود.

وی با اذعان به اینکه تاکنون ۹۶ واحد تولیدی صنعتی در استان موفق به دریافت تسهیلات بانکی شده‌اند، متذکر شد: در پی پرداخت تسهیلات، نحوه هزینه کرد تسهیلات نیز رصد می‌شود.

به گفته استاندار اردبیل به منظور بررسی هر چه بیشتر واحدهای تولیدی در نظر داریم به صورت میدانی از واحدهای تولیدی بازدید کرده و تعدادی از جلسات کارگروه تسهیل را در محل واحدهای تولیدی تشکیل دهیم.

خدابخش با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات بانکی برخی بانک‌ها عملکرد مطلوبی داشته‌اند، اضافه کرد: انتظار می‌رود بانک‌های سپه، صادرات، ملت و صنعت و معدن نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کنند.

وی همچنین خواستار بررسی فنی و کارشناسی نحوه اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی شد و تأکید کرد: می‌توان این موضوع را جهت مطالعه به پایان‌نامه‌های دانشجویان پیشنهاد کرد.

وی مستندسازی در فضای مجازی و در عین حال از طریق صداوسیما را نیز یک ضرورت دانست و افزود: به دلیل تأثیرات مطلوب اعطای تسهیلات در تثبیت اشتغال و رونق ‌بخش تولید استان انتظار می‌رود پوشش رسانه‌ای این اقدام به شکل مطلوب انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.