جلسه برنامه ریزی هفته وحدت و حماسه 9 دی در بخشداری ارسک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛در این جلسه که با حضور رؤسای ادارات و اعضای فرهنگی بخش و شهر برگزار شد،بخشدار ارسک گفت: باید همه اقشار با هم وحدت داشته باشند و از بیان و انجام گفتار و رفتاری که موجب تفرقه می شود جلوگیری کرد.

مرتضوی افزود: دشمن از تفرقه بین مسلمانان به نفع خود و در جهت پیشبرد اهدافش استفاده می کند و باید مواظب باشیم و در هفته وحدت و حماسه 9دی از تفرقه و اختلاف جلوگیری شود .

وی گفت:برگزاری مسابقه کتاب خوانی از کتاب سنن النبی در سطح و بخش و اهدا جوایز به 20 نفر،پیشنهاد برگزاری مسابقات روزنامه دیواری و مقاله نویسی در سطح مدارس با موضوعات وحدت و اخلاق و حماسه 9دی از مصوبات جلسه بود .

برگزاری نشست های بصیرتی و برگزاری نماز با عنوان نماز وحدت با شرکت کلیه ادارات و مدارس و اقشار در یک روز در مسجد جامع و دعوت از سخنرانان کشوری از پیشنهادات فرمانده حوزه امام جعفر صادق(ع) ارسک بود.

در این جلسه همچنین پیشنهاد شد جمعی از بزرگان و معتمدان با تشکلی خاص با بررسی مشکلات خانواده ها در رفع اختلافات خانوادگی وکدورت های انان در این هفته بصورت جدی میانجی گری کنند .

شهرداری و بخشداری و شورای اسلامی و حوزه امام جعفر صادق قول همکاری در برگزاری بهتر و باشکوه تر برگزار کردن مراسم و حماسه 9دی را دادند.

این مراسم در روستاهای بخش با همکاری دهیاری ها و پایگاه های بسیج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار