اجرای طرح نذر کتاب کمکی برای ایجاد کتابخانه در هر خانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ صبح امروز صادقی،رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهاد فرهنگی نذر کتاب از اول اسفند ماه در خراسان جنوبی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه هر کتابی را نمی شود نذر کرد و باید محتوا داشته باشد،افزود:کتاب های نذر شده در کمیته ای بررسی می شود و در صورت تأیید به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت:میزان کتابخانه ها و کتاب های موجود در آن کم نیست اما مردم استقبال خوبی ندارند و دلیلش شاید فضای مجازی باشد.

صادقی افزود: با وجود فضای مجازی ما نباید عقب بکشیم و با ورود کتاب ها به خانه ها و قرار دادن آن در دسترس مردم میتوانیم خلأ ایجاد شد در فرهنگ کتابخوانی را جبران کنیم.

وی گفت: از طرح های دیگر جهاد دانشگاهی ریه ی سبز است که در راستای مبارزه با دخانیات عمل می کند.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی افزود: در این طرح از جوانان علاقه مند استفاده می شود تا هم سن و سالان خودشان را به دوری از مواد مخدر دعوت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی،نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: طرح نذر کتاب،یک کار فرهنگی تمام عیار است که انجام آن با توجه به شرایط روز ضروری است.

وی با بیان اینکه این طرح سرآغاز خوبی است،افزود: اگرچه  طرح نذر کتاب نواقصی دارد اما این نواقص در طول اجرا حل خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار