کسی که ادعای یاری امام زمان را دارد باید اول یار رهبر باشد و بیعت با رهبری بیعت با امام زمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛امام جمعه خوسف در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:ندای "هل من ناصر" اباعبد الله امروز از لسان رهبر معظم انقلاب بلند است و ما وظیفه داریم برای حفظ دین تابع ولی فقیه و امام جامعه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز و پیام رهبری به این اجلاس افزود:حضور مؤمنین در نماز جماعت و مخصوصاً نماز جمعه نشانه و مصداق اقامه نماز است.

وی گفت:علی رقم رویش هایی که از اول انقلاب در بحث نماز داشته ایم مانند افزایش نمازگزاران و مساجد اما باز هم حق این فریضه مهم که ستون دین است ادا نشده است.

امام جمعه خوسف با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت افزود:هفته وحدت ابتکار والای امام راحل بود و این بصیرت را امام (ره) به این ملت هدیه دادند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی گفت:وحدت سبک و سیره امیرالمؤمنین و ائمه معصومین است و کسانی که به آن دامن می زنند خائن به نظامند.

وی افزود: در هفته وحدت باید دشمن مشترک را بشناسیم و فریب شیعه،سنی انگیسی و آمریکایی را نخوریم.

امام جمعه خوسف با اشاره به بدعهدی آمریکا در تمدید تحریم های ده ساله ایران اظهارکرد:برجام باید برای کسانی که به آمریکا دل خوش کرده بودند،درس عبرت شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی با انتقاد از بعضی اظهار نظرها مبنی بر قانونی بودن حقوق های نجومی افزود:دردناک تر از مسئله حقوق های نجومی،تفکراتی است که این حقوق ها را عادلانه و بر مبنای قانون میدانند و با برخورد با این گونه ناعدالتی ها مخالفند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.