با توجه به پایان سال95، مردم باید نسبت به عملکرد دولت در تحقق شعار سال آگاه شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛امام جمعه خوسف در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:زمان پاسخگویی مسئولان نسبت به عملکردشان در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل فرا رسیده است و دولتمردان که با شعارهای زیبا بر سر کار آمده اند باید ببینیم در عمل چه کرده اند.

حجت الاسلام حامد شاهبیکی با اشاره به تذکر رهبری درباره روشن نشدن پرونده حقوق های نجومی افزود: چگونه می شود افرادی پیدا شوند با حقوق های نجومی و زندگی اشرافی و سیستم اداری ما به راحتی حقوق نجومی پرداخت کند و او نیز خود را مستحق این حقوق بداند.

وی گفت:مردم باید نسبت به این مسئله آگاه شوند و سیستم اداری نیز نسبت به این گونه مسائل ترمیم شود.

امام جمعه خوسف با ابراز تأسف از سخنان دولتمردان در ابراز شرمساری از بعضی وقایع افزود:چگونه است که مسائل کاری و بی تدبیری ها و کم کاری ها مایه شرمساری ما نیست اما مسائل سیاسی مایه شرمساری ما قرار می گیرد.

حجت الاسلام شاهبیکی با ابراز همدردی با خانواده شهدای حله عراق و جانباختگان قطار تبریز -مشهد گفت:زمانی که مسائل کاری و مدیریتی خود را رها کرده و تمام تلاشمان را به ورود هواپیمای ایرباس معطوف می کنیم،جز این نباید انتظار داشته باشیم.

وی افزود: مایه تأسف است که بجای قبول مسئولیت باز هم با زبانی تند خانواده های جانباختگان را مورد آزار قرار دهیم و آنها را برنجانیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.