اردبیل؛

بیشترین تخلف در بازار اردبیل فروش کالاهای غیربهداشتی است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: فروش کالاهای غیربهداشتی بیشترین تخلف در بازار اردبیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین نجف زاده افزود: تخلفات بازار صرفاً در موضوع گران‌فروشی بررسی نمی‌شود بلکه پرونده‌هایی از جمله فروش کالاهای تقلبی، فروش کالای غیراستاندارد و قاچاق و کالای غیربهداشتی با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت: هر چند بازار اردبیل به دلیل رکود مبادلات تجاری تورم جهنده ندارد اما تلاش تعزیرات حکومتی بر این است که شکایت شاکیان خصوصی با اولویت‌بندی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به بررسی ۸۰۰ پرونده مرتبط با فروش کالای غیراستاندارد و غیربهداشتی و همچنین کالای قاچاق در آبان ماه سال جاری اشاره کرد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه ۱۵ درصد از پرونده‌ها مربوط به فروش کالای قاچاق است اما مقدار تخلفات در این حوزه به مراتب بیشتر است.

نجف زاده عمده تخلفات و شکایت شاکیان خصوصی از کالاهای بازار را در دو صنف آسانسور و کابینت برشمرد و گفت: برای رفع این مشکلات ما با اتحادیه‌ها نیز مذاکره داشتیم و متأسفانه میزان تخلفات در این دو حوزه بیشتر است.

وی افزود: در مجموع بیشترین تخلف فروش کالاها در عرضه کالای غیربهداشتی مشاهده می‌شود که به دلیل رشد بازرسی و نظارت و افزایش آزمایشات دستگاه‌های ناظر سطح بیشتری از تخلفات رصد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: تمامی شکایت‌های واصله به تعزیرات حکومتی استان در کمترین زمان بررسی شده و به شعبات قضایی ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار