رئیس دانشگاه پیام نور قم در دیدار با آیت الله علوی گرگانی گفت:دانشگاه پیام‌نور ،دانشگاهی کتاب‌محور است و این دانشگاه از لحاظ سطح علمی در جایگاه خوبی قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حسینی رئیس دانشگاه پیام نور قم پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی بابیان اینکه اساتید دانشگاه پیام نور قم متشکل از اساتید حوزوی و دانشگاهی هستند،گفت:در سطح استان بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجوی دانشگاه پیام‌نور هستند که در مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا مشغول به تحصیل‌اند. 

وی دانشگاه پیام‌نور را دانشگاهی کتاب‌محور دانست و افزود: در این دانشگاه علاوه بر استاد، کتابی که به‌عنوان منبع معرفی می‌شود که باید خوانده شود و این مسئله سبب رشد علم فرد می‌شود. همچنین امتحانات کل دانشگاه پیام‌نور در سطح کشور متمرکز اس

رئیس دانشگاه پیام نور قم بابیان اینکه دانشگاه پیام‌نور یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است، افزود: بیش از 30 سال از زمان تأسیس این دانشگاه می‌گذرد، این دانشگاه در پی اسلامی‌کردن دانشگاهها آمده و دانشگاهی بومی است.

حسینی بابیان اینکه در کل کشور 500 مرکز پیام نور و 800 هزار دانشجو داریم، افزود: در استان قم بیش از 10 هزار و 500 دانشجوی دانشگاه پیام نور هستند که در مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: در این دانشگاه 16 رشته کارشناسی ارشد، 93 رشته کارشناسی و 5 رشته گروه معارف در دوره دکترا داریم همچنین این دانشگاه توسط حجت‌الاسلام آشتیانی تأسیس‌شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور قم بابیان اینکه این دانشگاه به لحاظ فرهنگی دانشگاهی برتر در کشور است، تصریح کرد: وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران این دانشگاه را در کل کشور محور قرار داده است. همچنین 70 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور قم خانم هستند و از پوشش کامل حجاب برخوردارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار