کرمانشاه؛

صداقت و راستگویی از ویژگی های بارز دولت تدبیر و امید

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: صداقت و راستگویی از ویژگی های بارز دولت تدبیر و امید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یوسف شاه حسینی افزود: پست ها و مدیریت ها ماندگار نیستند و تنها چیزی که به یادگار باقی می ماند تلاش صادقانه و خالصانه است.

وی با بیان اینکه تمامی مدیران باید روزی پست ها را رها کنند چون هیچ پستی ابدی نیست ، اظهار داشت: اگر بتوانیم در جاهایی که خدمت می کنیم خدمتی صادقانه و مخالصانه ارائه کنیم حتماً چنین خدمتی به یادگار باقی خواهد ماند زیرا همه ناگزیر هستیم که روزی از پست های خود خداحافظی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: تمام مدیران موظف هستند که به اصول اجرایی و اخلاقی وفادار باشند و فعالانه و با جدیت به ایفای نقش موثر در حوزه های کاری خود بپردازند و تدبیرشایسته را در نظام اجرایی لحاظ نمایند.

وی با بیان اینکه نظام اجرایی فعال، به روز و کارآمد منجر به تقسیم کار بهتر و منسجم تر می شود گفت: انسجام و یکپارچگی در کارها زمینه بالندگی فکری را افزایش می دهد و زمینه ای فعالتر را برای اجرای بهتر و دقیق تر کارها پدید می آورد.

نظام اجرایی ایجاد می کنند که حرکت در این مسیر منجر به حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری، نمونه واضح و درخشان موضوع همبستگی و انسجام را در روند پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: هر جا که از این موضوع مهم و اثربخش که به امر اخلاق ارتباط دارد دور شده ایم مشکلات ما بیشتر شده لذا همه باید همچون پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس که ایستادگی ها و مقاومت هایی جانانه در مقابل دشمنان خلق شد به دنبال گسترش انسجام فکری و سرمایه اجتماعی در جامعه باشیم.

شاه حسینی با اشاره به شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی یکی از شعارها را اعتدال عنوان کرد و بیان داشت: اعتدال به معنای گفتگو و احترام گذاشتن به رقیب است و این دولت خود را پاسخگو می داند و همچنین صداقت و راستگویی از ویژگی های بارز این دولت است و دولت روحانی طی 3 سال گذشته با عملکرد خود نشان داده که همچنان با جدیت به دنبال تحقق شعارهای انتخاباتی خود است.

شایان ذکر است کرم محمدی پیش از این فرماندار گیلانغرب بود و امیر شاه آبادی هم به عنوان فرماندار هرسین منصوب شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار