شفیعی: درگوشی به اخباری گفتم 2 بر یک می بریم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پس از گل استقلال درگوشی به اخباری گفتم که این بازی را 2 بر یک می بریم.

شفیعی: درگوشی به اخباری گفتم 2 بر یک می بریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خالد شفیعی درباره برتری تراکتورسازی مقابل استقلال گفت:‌ می‌دانستیم بازی سختی برابر تیم خوب استقلال داریم چرا که این تیم از نظر فنی، بازیکن، مربی و تماشاگر شرایط خوبی دارد. گلی که روی اشتباه فردی خوردیم تا حدی کار را از دستمان خارج کرد اما با توجه به بزرگی تراکتور و بازیکنانی که در تیم ما حضور دارند رفته رفته بر توپ و میدان مسلط شدیم و سه امتیاز شیرین را به نام خود ثبت کردیم.

شفیعی ادامه داد: خیلی خوشحالم که هواداران تراکتور شادمان شدند چراکه هیچ چیز برای من خوشحال‌کننده‌تر از این نیست که ببینم هواداران خوشحال می‌شوند و با شادی ورزشگاه را ترک می‌کنند. 

وی درمورد پرتاب های بلند اوت دستی خود، گفت: به هر حال این هم روشی برای زدن گل است. تیم‌های اروپایی هم از این روش استفاده می‌کنند. خد را شکر امروز توپ‌های خوبی را  روی دروازه پرتاب کردم اما به خوبی از آنها استفاده نشد. 

شفیعی درباره درگیری با ماموران امنیتی در پایان بازی، تصریح کرد: کوچک‌تر از آن هستم که بخواهم به کسی حمله کنم. قصد داشتم با رفتن به سمت هواداران شادی خود را با آن ها تقسیم کنم اما ماموران امنیتی خواستند به سرعت محل را ترک کنم.

مدافع تراکتور درخصوص اشتباه محمدرضا اخباری، اظهار داشت: وی یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر است. هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند. ما گل بدی خوردیم اما پس از گل استقلال در گوش اخباری بازی را 2 بر یک می بریم. تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار می گیریم و اگر لایق باشیم، قهرمان می شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار