نوری: باید استقلال را 6 تایی می کردیم/ لایق ترین تیم قهرمان لیگ می شود

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر از موقعیت های خود استفاده می کردیم استقلال را با 6 گل شکست می دادیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانمحمد نوری درمورد پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: موقعیت های زیادی داشتیم و اگر دقت می‌کردیم استقلال را با نتیجه 6 بر 2 می‌بردیم. هواداران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی از این بازی لذت بردند و جایگاه ما هم در صدر جدول حفظ شد.

وی افزود: بازی از ابتدا دست ما بود و حتی پس از خوردن گل خیلی حمله کردیم. به هر حال هدفمان کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم. بازی با استقلال برای تراکتور تمام شد و از همین حالا  تمرکز خود  را روی دیدارهای بعدی می‌گذاریم.

هافبک تراکتورسازی درباره درگیری با مهدی رحمتی در اواخر نیمه اول، تصریح کرد: مشکل خاصی نبود. زمین سرد است و ما به هم برخورد کردیم. بیش از 10 سال است با رحمتی رفیق هستیم و وی از دوستان صمیمی من به شمار می رود. پس از آن برخورد با هم صحبت کردیم. رحمتی عملکرد خوبی در این دیدار داشت.

نوری درباره رقابت پرسپولیس و تراکتورسازی در راه قهرمانی لیگ، اظهار داشت: پرسپولیس امسال تیم خوبی است و بازی های زیبایی به نمایش می گذارد. تراکتور هم چنین وضعیتی دارد. اگر جدول را نگاه کنید ذوب آهن و نفت هم حریفان خوبی هستند و برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کنند. این جدول در نیم فصل دوم تغییرات زیادی دارد. امیدوارم لایق ترین تیم در  پایان فصل قهرمان لیگ شود. 

هافبک تراکتورسازی درمورد میانگین سنی بالای بازیکنان این تیم، تصریح کرد: شخصا با همین سن در ابتدای فصل از تیم های ایرانی و عربی پیشنهاد داشتم. 90 دقیقه در زمین می دویم. سن و سال فوتبال بازی نمی کند. مهم ترین چیز در فوتبال زندگی سالم است. ژاوی را در قطر ببینید که با 38 سال سن یکی از بهترین پاسورهای لیگ این کشور است اما متاسفانه در مملکت ما جا افتاده تا مقداری سن افراد بالا می رود می گویند آنها پیر هستند. اگر زندگی سالم و حرفه ای داشته باشیم راحت می شود تا 40 سالگی فوتبال بازی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار