باشگاه تراکتورسازی محرومیت تماشاگران این تیم را به علت شعارهای نا متعارف در بازی با استقلال تهران، رد کرد.

تکذیب باشگاه تراکتورسازی بابت محرومیت تماشاگران تبریزیبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه گفته می شود فدراسیون فوتبال قصد دارد تماشاگران تراکتورسازی به علت شعار های نا متعارف ،غیر ورزشی و دور از شان انسانی یک جلسه محروم از تماشای بازی خانگی کند، اما مدیر رسانه ای این باشگاه موضوع را تکذیب کرد.

سیامک قلیچ خانی درباره این مطلب گفت: هواداران تراکتورسازی رفتار های نامتعارفی در بازی برابر استقلال نداشتند و صحنه حرکات تماشاگران تبریزی در استادیوم آزادی ساختگی است و از طریق فتوشاپ تهیه شده است. 

وی خاطر نشان کرد:فدراسیون فوتبال هنوز ابلاغیه ای برای محرومیت تماشاگران ما صادر نکرده است و بعید می دانم کمیته انضباطی از طریق فیلم مونتاژ شده بخواهد تماشاگران ما را از بازی خانگی محروم کند. همچنین کمیته حقوقی باشگاه قرار است از مسببان انتشار پخش فیلم ساختگی شکایت کند. 

فدراسیون فوتبال هم هنوز موضوع محرومیت تماشاگران تبریزی تایید نکرده است و باید دید که کمیته انضباطی رای علیه هواداران تراکتورسازی صادر می کند یانه!

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Kazakhstan
بابك
۲۱:۰۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
دور از شان انساني!!!!???????????
توهين هواداران اونا به قووميت ترك اونوصت دور از چي هست???
لطفا در متنتون تجديد نظر كنيد..
Iran (Islamic Republic of)
من با افتخار تراکتوری ام
۱۶:۵۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
ببخشید خیلی عذر میخواهم اولا این کلیپ جعلی برای سالهای گذشته هست. دوما دیگه قرار هست طرفداران استقلال تهران چیکار کنند که محروم و جریمه بشوند؟ چرا فقط کمیته انضباطی زوم کرده روی تراختور و دنبال کوچکترین بهانه هست جریمه و محرومش کنه وولی طرفداران استقلال با پرتاپ اشیا و پرتقال و شلغم و توهین به داور توهین های قومیتی علیه تراختور و..... محروم نمیشوند این عدالته؟؟؟؟
Norway
عرفان
۱۶:۴۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
برای من سوال هست، یکی از فامیلهای ما تو استادیوم بود میگفت هوادارن استقلال شعارهای قومیتی و توهین های رکیکی انجام میدادند چرا از اونا صحبتی نمیشه؟ ولی فتوشاپ و جعل برای تراختور به کار افتاده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تراختور
۱۶:۴۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
دیگه شورشو درآوردند...

به عملکرد این کمیته به اصطلاح انضباطی کی نظارت میکنه؟...

چرا چیزی از توهینهای رکیک هواداران استقلال کسی چیزی نمیگه ...

نشنیدید ...

نود دقیقه چه ها که نمی گفتند!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
تراختور
۱۶:۴۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
جان؟ هواداران استقلال نود دقیقه هر چی از دهنشون در اومده گفتن و هرچی دم دستشون بوده پرتاپ کردند ما باید محروم بشیم؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
جنبه باخت ندارند حاشیه سازی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۵:۳۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
!
آخرین اخبار