افشین حسین‌خانی با تأکید بر اینکه این برنامه جایگزین «صبح بخیر ایران» نیست، از لزوم درخواست مدیران برای ادامه کارشان گفت.

افشین حسین‌خانی تهیه کننده‌ای که از سال 81 با رادیو وارد سازمان شد، مدتی است که عهده دار برنامه صبحگاهی «فرمول یک» شده است، در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شکل گیری «فرمول یک» عنوان کرد: ما به دنبال ساخت یک برنامه صبحگاهی متفاوت و جدید بودیم و هدفمان این بود تا برنامه‌ای جذاب، با ریتمی تند و شاد بسازیم.

وی افزود: در همین راستا با اعضای گروه فکر جلساتی تشکیل دادیم و با طرح ایده‌های گوناگون به برنامه‌ای رسیدیم که در حال حاضر هر روز تا چهارشنبه به روی آنتن می‌رود.

حسین‌خانی در خصوص اتفاقاتی که در برنامه رخ می‌دهد، گفت: می‌توانم بگویم که تمام بخش‌ها از پیش تعیین شده و با برنامه‌ریزی هستند و اتفاقات بداهه تنها به گفتگو با مهمانان محدود می‌شود، در غیر این صورت همه بخش‌ها از قبل تعیین شده‌اند.

وی با اشاره به رویکرد این برنامه اظهار کرد: «فرمول یک» برنامه اجتماعی است که در آن بخش‌های گوناگونی وجود دارد و به جهت نگاهی که در آن وجود دارد، هر روز در بخش‌هایی به اخبار روز به شکل طنز و در بخشی به صورت پیگیری یک خبر و مرور رخدادها می‌پردازیم. البته این اتفاقات در کنار حضور مهمانان گوناگون رخ می‌دهد.

پس از این حسین‌خانی درباره انتخاب عنوان «فرمول یک» اظهار کرد: وقتی کسی اسم فرمول یک را می‌شنود یاد هیجان و سرعت می‌افتد و برنامه صبحگاهی هم باید همین ویژگی‌ها را داشته باشد از طرفی ما نیز برای شبکه یک فرمول جدیدی آورده‌ایم که با این عنوان بی‌ارتباط نیست.

تهیه کننده «فرمول یک» با تأکید بر این که آن‌ها جای برنامه «صبح بخیر ایران» را نگرفته‌اند اظهار کرد: در حال حاضر «فرمول یک» با «صبح بخیر ایران» تفاوت بسیاری دارد و جایگزین این برنامه محسوب نمی‌شود و البته اگر ما می‌خواستیم صبح بخیر ایران را ادامه دهیم. شاید نگرانی‌های بیشتری در زمینه ساخت برنامه پیدا می‌کردیم ولی اینگونه نیست و ما تنها در زمان پخش صبح بخیر مشترک هستیم نه اتفاق دیگری.

حسین‌خانی در پایان در پاسخ به اینکه «فرمول یک» تا کی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد تا عید برنامه ادامه داریم و بعد هم باید دید که چه رخ می‌دهد؛ چرا که اگر مسئولان باید بخواهند تا ادامه می‌دهیم وگرنه خداحافظی می‌کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار