داود محمدی نماینده مردم قزوین ،البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی گفت :برای حمایت از تولید کننده باید تقویت تولید داخلی و حمایت از صادرکننده در اولویت باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ داود محمدی اضافه کرد :  اگر حمایت لازم صورت گیرد براحتی می توان صادرات یک میلیارد دلاری را در قزوین محقق کرد .

وی افزود : برای اینکه صادرکننده ایرانی قادر به رقابت با دیگران باشد باید هزینه تولید خود را کاهش دهد و کیفیت کالا را بالا برد تا محصولاتی بازارپسند تولید کند.

محمدی اضافه کرد  :  در همین شرایط عده ای با مدیریت توانای خود توانستند ضمن توسعه تولید به صادرات هم فکر کنند و موفق شوند.

نماینده مردم قزوین ،البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی گفت :صبر،ابتکار،خلاقیت تولیدکنندگان ما باعث شده تا بتوانیم در تحریم و تنگنای مالی با دیگران  رقابت کنیم و به صادرات فکر کنیم .

محمدی گفت : 42 درصد جوانان کشور از بیکاری رنج می برند و اگر نتوانیم تولید را رونق داده و شغل ایجاد کنیم در سالهای اینده با چالش های جدی روبرو خواهیم شد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از تدوین لایحه برنامه ششم آماده پالایش و اصلاح برخی قوانین هستیم و از تولیدکنندگان انتظار داریم موانع تولید و قوانین مزاحم را شناسایی و به نمایندگان منعکس کنند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار