تاکنون 150 میلیارد ریال تسهیلات به واحد های صنعتی گرمسار پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار؛ فرماندار گرمسار گفت: همچنین بیش از 85 میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش رونق در بخش کشاورزی و دامپروری به کشاورزان و دامداران این شهرستان پرداخت شد.

داریوش طاهری افزود: بیش از 250 متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند و با برنامه ریزی های منسجم و تخصیص اعتبارات تا پایان سال 95 به همه آنان تسهیلات پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود تا پایان سال جاری بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دیگر به واحد های صنعتی و تولیدی شهرستان گرمسار پرداخت شود که با حجم این پرداختی ها بخش قابل توجهی از مشکلات این واحد ها برطرف می شود.

طاهری اظهارداشت: آغاز تجهیز زیرساخت گام اول منطقه ویژه اقتصادی شهرستان گرمسار در 200 هکتار مساحت در حال انجام است و تاکنون 70 درصد خط لوله آبرسانی به این منطقه انجام شده است.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید قدم های مؤثری برای افزایش اشتغال در استان سمنان برداشته است و علاوه برای ارایه تسهیلات رونق تولید در حوزه های مالیاتی و تامین اجتماعی نیز به سرمایه گذاران کمک های شایانی شده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.