فرماندار منوجان گفت : دانشجویان باید دارای هویت فرهنگی و در کنار آن بصیرت فرهنگی نیز داشته باشد.

بصیرت و هویت فرهنگی دو شاخص دانشجویان است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین صادقی فرماندار منوجان گفت: دانشجویان باید دارای هویت فرهنگی و در کنار آن بصیرت فرهنگی نیز داشته باشد.  
 
وی افزود: استکبارستیزی توسط دانشجویان نشان از هوشیاری و بیداری و در صحنه بودن آنان  است واگر کسی تلاش کند تا قشر دانشجو نادیده گرفته شود، زیر پای خود را خالی کرده است.
 
فرماندارمنوجان بیان کرد : باید به دانشجویان نگاه ویژه‌ای شود، چرا که رشد و شکوفایی کشور و تضمین آینده ایران در دست دانشجویان است.
 
صادقی تربیت دانشجو را علاوه بر آموزش علم، آموزش فرهنگ دینی دانست و گفت: دانشجویان باید دارای هویت فرهنگی بوده و در کنار آن بصیرت فرهنگی داشته باشند و به لحاظ فرهنگی فعال باشند.
 
فرماندار منوجان بیان کرد: نبود معنویت در دانشجویان موجب نفوذ دشمنان به فرهنگ و ارزش‌های دینی جوان‌ها و دانشجویان می‌شود.
 
وی افزود: آینده ملت متعلق به دانشجویان است و  دانشجویان نباید نسبت به دانشگاه و جامعه خود بی‌تفاوت باشند، چرا که دانشگاه محل تولید علم و اندیشه بوده و دانشجو انتقال دهنده این اندیشه‌ها در قالب‌های سازنده به جامعه است.
 
صادقی اضافه کرد: برنامه‌‌ریزی چنین مناسبت‌هایی را بر عهده دانشجویان است و اجرای سیاست‌های دانشگاهی به‌عهده متولیان دانشگاه است.
 
انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار