پهلو گیری کشتی در بندرامیرآباد بهشهر نیمه نخست آذر امسال 20درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اسعدی سرپرست معاونت دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در نیمه اول آذر امسال با پهلو دهی ۴۲ فروند کشتی ، رشد ۲۰ درصدی ورود کشتی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، به ثبت رسانده است.

وی افزود : در همین مدت افزایش ۳۲ درصدی تخلیه کشتی و استفاده مناسب از امکانات و توان بالقوه عملیاتی، این بندر توانست جایگاه عملیاتی متمایزی را در بین صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل دریایی به دست آورد.

معاونت دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت : بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در ماه های گذشته با توجه به تغییر و اصلاح برخی فرآیندهای مرتبط با سرمایه گذاری و حمل و نقل دریایی مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

اسعدی افزود : طرح های سرمایه گذاری بسیاری در زمینه های مختلف مانند غلات ، آرد و فرآورده های نفتی در این منطقه ، در نوبت بررسی و تأیید است .

وی گفت: تغییر فرآیندها وتعامل با صاحبان کالا ومالکان کشتی وخطوط حمل ونقل دریایی حوزه دریای خزر منجر به افزایش ۲۰ درصدی رشد ورود کشتی وکالا به این بندر شده است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.