506 هزار تن کالا در بندر نوشهر و فریدونکنار تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیاوش رضوانی مديركل بنادر و دريانوردی مازندران گفت: میزان عملیات تخلیه و بارگیری کالا در هشت ماه امسال‌ در بندر نوشهر 441 هزار تن و در بندر فریدونکنار 65 هزار تن بوده است.

وی افزود: میزان عملیات تخلیه و بارگیری کالا در هشت ماه امسال‌ در بندر نوشهر 441 هزار تن و در بندر فریدونکنار 65 هزار تن بوده است.

رضوانی گفت: لایروبی به میزان 157 هزار و 230 مترمکعب، 105 مورد بازرسی از کشتی ‌ها و شناورها، برگزاری سه دوره آزمون شایستگی، صدور و تمدید 892 فقره گواهی‌نامه و شناسنامه دریانوردی، 27 مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات، اعلام هزار و 302 مورد پیام هواشناسی و ایمنی از طریق VHF، صدور، تمدید و تجدید 607 مورد گواهی ‌نامه شناورهای مختلف، صدور و تمدید 52 مجوز برگزاری دوره‌های صیادی، تجاری و تفریحی برای مراکز آموزشی دریانوردی استان از مهم ‌ترین اقدامات واحد دریایی و بندری بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران افزود: تکمیل و بهره‌ برداری انبارهای جدید سرپوشیده به مساحت 32 هزار متر مربع و سیلوی جدید غلات به ظرفیت 15 هزار تن با مشارکت بخش خصوصی و با اعتبار 380 میلیارد ریال موجب افزایش ظرفیت عملیاتی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر شده است.

رضوانی تکمیل و بهره‌برداری ساختمان‌های عملیاتی و مرجع دریایی و احداث باسکول جدید بندر نوشهر را از دیگر طرح‌ های سرمایه ‌ای اداره‌کل در امسال برشمرد.

وی احداث راه دسترسی و سامانه رسوب‌گیر بندر نوشهر را از مهم‌ ترین اولویت‌های اداره‌ کل عنوان و گفت: با حمایت ‌های جدی سازمان بنادر و دریانوردی و مقامات استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.