معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور گفت : بالغ بر 80 هزار میلیارد تومان مجموع اعتبارات برای پروژه‌های آب رسانی از جمله زیرساخت‌های احداث، خدمت رسانی تعریف شده‌ است.

به گزارشگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شاهین پاکروح به توانمندسازی و پایدارسازی نظام اقتصادی شرکت‌ها را بیان کرد و گفت: با این توانمندسازی می‌توان به بهبود ساختار درونی و برونی سازمان اقدام کرد که شرکت آب و فاضلاب این امر را در پیش گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تمام کارکنان و مسؤولان آب و فاضلاب کشور تلاش خود را در جهت اجرایی کردن برنامه‌های اقتصادی و تعمیم ان به پروژه‌ها و طرح‌های تعیین شده انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب در سراسر استان در سه دهه اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته از حالت نرم‌افزاری، سخت‌افزاری عبور کند به مرحله مغزافزاری برسد، اظهار داشت: این برهه از زمان به گونه‌ای شده که با چالش کمبود اعتبارات دولتی روبه‌رو هستیم و از این رو باید به فکر چاره‌ای در جهت اجرایی کردن طرح‌های پیش‌بینی شده و ارائه خدمات مناسب داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب یکی از سیاست‌های اصلی خود را تحقق اقتصاد مقاومتی مطابق با منویات مقام معظم رهبری در این امر قرار داده و از این جهت هدف‌گذاری‌های صورت گرفته در این شرکت در سراسر کشور منطبق با بیانات رهبر معظم اسلام است.

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اثرگذاری برگزاری همایش‌های از قبیل نشست معاونان شرکت آب و فاضلاب از سراسر کشور، گفت: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب نقش مهمی در جامعه از نظر سلامت و بهداشت یک جامعه دارد و ارتباط مستقیم با مردم دارد و نقش خدمت رسانی به ملت را ایفا می‌کند از این رو برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند جایگاه اقتصادی شرکت‌های آبفا را اعمال کند و نقش اقتصادی آن را بیان دارد.

وی با یادآوری اینکه شرکت‌های آب و فاضلاب تنها 40 درصد هزینه‌ها انجام شده را از مردم دریافت می‌کند، افزود: مابقی هزینه‌ها از طریق طرح‌های اقتصادی تعیین شده و بخش‌های غیردولتی تامین می‌شود.

پاکروح با تأکید بر اینکه پروژه‌های آب و فاضلاب همه در راستای اقتصاد مقاومتی هستند، تصریح کرد: هم‌افزایی‌هایی با دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته تا از این طریق بتوان پروژه‌های اقتصادی مناسب و کارآمد را با وجود کمبود‌های اعتبارات دولتی اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.