مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشستی از اسکیت‌باز همدانی اعزامی به مسابقات جهانی اسکیت فری استایل قدردانی کرد.

تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان از اسکیت‌باز همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این نشست رسول منعم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان با قدردانی از تلاش‌های مسئولان هیئت اسکیت استان از تلاش‌های سجاد محمدی ساسان نفر پنجم مسابقات جهانی اسکیت فری استایل با اهدای لوح تقدیر تقدیم و تشکر کرد و از آمادگی این اداره کل برای حمایت از این رشته ورزشی خبر داد.

مهدی مجیدی رئیس هیئت اسکیت استان همدان نیز گزارشی از اقدامات انجام‌شده را ارائه و از همراهی اداره کل ورزش و جوانان برای مناسب‌سازی کف‌پوش اسکیت تشکر کرد و گفت: با نصب کف‌پوش جدید و استاندارد شاهد شکوفایی هرچه بهتر استعدادهای این رشته ورزشی در استان خواهیم بود.

وی افزود: اسکیت در تمام شهرستان‌های استان همدان فعال‌شده و خوشبختانه افراد بنامی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

مجیدی بابیان اینکه رشته اسکیت در همدان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد، بیان کرد: رشد ۵ برابری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی از میزان علاقه‌مندی مخاطبان به این رشته زیبا و مفرح حکایت دارد.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ اسکیت‌باز در استان همدان به‌صورت سازمان‌یافته و حرفه‌ای و یک هزار اسکیت‌باز نیز به‌صورت تفریحی و پراکنده در این رشته فعالیت دارند.

گفتنی است؛ رقابت‌های جهانی اسکیت فری استایل به میزبانی بانکوک تایلند برگزار شد و سجاد محمدی ساسان تنها نماینده اسکیت همدان در این رقابت‌ها بود که در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور داشت و توانست مقام ارزنده پنجمی جهان را کسب کند.

سجاد محمدی ساسان دارنده مدال‌های طلا و نقره قهرمانی کشور است و سال گذشته نیز در پیکارهای جهانی رولر اسکیت به میزبانی ایتالیا در ترکیب تیم ملی کشورمان شرکت داشت.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.